onsdag 19 januari 2011

Jag har blivit lurad.

Just det, jag har blivit lurad. På en massa pengar. Alla mina vänner pratade så bra om Telia Max 25 och att det var så billigt billigt och att man kunde ringa alla med telia gratis.
Jo tjena.
Max 25 har kostat mig tusentals kronor varje månad, inte bara eftersom jag varit dum nog att ringa till utlandet men även för att abbonnemanget kostar 150 kr/månaden. 150 spänn!!! Och det är inte alls gratis att ringa, det kostar en krona i öppningsavgift varje gång man ringer. Det enda som är gratis är smsen. Inom Sverige. Och som om inte det vore nog, ör det TRE MÅNADERS uppsägningstid! Fy fan vad lack jag blir. Jag hatar allt som man måste betala i efterhand eller per månad. Jag tänkar ALDRIG köpa något på avbetalning, det är ett som är säkert. Jag känner mig så himla dum att jag gick på det och skrev på ett avtal utan att kolla vad som gällde innan. Det var fruktansvärt dumt av mig. Och nu är jag stuck med den där jävla avgiften till mitten av mars. Fy på mig.
Jag har iallafall verkligen lärt mig en läxa. Jag ska aldrig någonsin ha ett abonnemang mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar