måndag 21 mars 2011

Vårkänslor

Idag har jag dansat, bakat bröd och ätit rödbetor. Rödbetorna var goda, brödet blev dock lite misslyckat eftersom jag var tvungen att springa till dansen och fick lov att ta ut brödet lite för tidigt. Det blev kladdigt men jag åt av det ändå och nu har jag lite ont i magen. Men jaja. Följde Claras recept, älskar ju henne, men mådde lite dåligt över att jag misslyckades med vad som inte skulle gå att misslyckas med. Men vad gör det om hundra år liksom! Dansen gick jättebra och jag är så glad över att vi lyckats repa in den till slut. Nu ska jag lyssna på Lila Hibiscus. Jag älskar mitt liv. Mina strumpbyxor blir nedstänkta med smutsigt snöslask när jag optimistiskt promenerar i mina lågklackade femtitalspumps men vad gör det, för våren står runt knuten och jag har så många roliga projekt på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar